Tartalommal kapcsolatos problémák
Amennyiben a termék használata során az itt felsorolt problémák bármelyikével találkozna, kérjük ellenőrizze a következőt: lehetséges, hogy a probléma oka nem a termékben keresendő.
Nem látható tartalom az Otthon elemben.
Előfordulhat, hogy nem látja a tartalmat, amennyiben a Service Country Setting országbeállítása megváltozott. Állítsa be a szolgáltatási országot a következő helyen: BeállításokBeállítások Az összes beállítás ikonjaAz összes beállítás ikonja Általános Hely LG szolgáltató ország.
(Előfordulhat, hogy egyes modellek nem támogatottak.)
Ha nem lát néhány alkalmazást, elképzelhető, hogy törölte azokat. Telepítse újra a megfelelő alkalmazást.
Ha az alkalmazást egyszer törölte, később letöltheti azt az LG Content Store oldaláról, és újratelepítheti. Lépjen a KEZDŐLAPKEZDŐLAP LG Content Store menüpontba, keresse meg az alkalmazást és töltse le.
A támogatott tartalomtípusok országonként eltérőek lehetnek.
A szolgáltató módosíthatja vagy törölheti a kínált tartalmakat.