Hálózati beállítások
A hálózati beállítások konfigurálásával különböző szolgáltatásokhoz, például online tartalmakhoz és alkalmazásokhoz férhet hozzá.
Vezetékes hálózat beállítása

Csatlakozás vezetékes hálózathozCsatlakozás vezetékes hálózathoz

  1. Egy LAN-kábellel csatlakoztassa a router-t a TV LAN portjához.
    A művelet előtt a router-t csatlakoztatni kell az internethez.
    Ha az útválasztó támogatja a DHCP használatát, a tévékészülék automatikusan csatlakozni fog a hálózathoz, amint egy LAN-kábel segítségével csatlakoztatja azt a hálózathoz.
  2. Ha a hálózat nincs automatikusan csatlakoztatva
  3. Nyomja meg a távirányító BeállításokBeállítások gombját.
  4. Válassza ki a következőket:Az összes beállítás ikonjaAz összes beállítás ikonja Kapcsolat Vezetékes kapcsolat (Ethernet).
    A részletekért lásd a A beállítások bemutatása Kapcsolat Vezetékes kapcsolat (Ethernet) fejezetet a Felhasználói segédlet.
Vezeték nélküli hálózat beállítása

Csatlakozás vezeték nélküli hálózathozCsatlakozás vezeték nélküli hálózathoz

  1. Kapcsolja be az internethez csatlakoztatott router-t.
  2. Nyomja meg a távirányító BeállításokBeállítások gombját.
  3. Válassza ki a következőket: Az összes beállítás ikonjaAz összes beállítás ikonja Kapcsolat Wi-Fi kapcsolat.
  4. Miután a hálózatkeresés befejeződött, megjelenik az elérhető hálózatok listája.
  5. Válassza ki a hálózatot, amelyhez csatlakozni szeretne.
    Ha vezeték nélküli LAN útválasztója jelszóval védett, adja meg az útválasztón beállított jelszót.
    A részletekért lásd a A beállítások bemutatása Kapcsolat Wi-Fi kapcsolat fejezetet a Felhasználói segédlet.
Hálózati beállítások – Figyelmeztetések
Használjon szabványos LAN-kábelt (Cat7 vagy annál magasabb verziót, RJ45 csatlakozóval, 10 Base-T vagy 100 Base TX LAN-porttal).
A modem visszaállítása segíthet bizonyos hálózati csatlakozási problémák megoldásában. A probléma megoldásához kapcsolja ki a készüléket, húzza ki a hálózati kábelt, csatlakoztassa vissza, majd kapcsolja be ismét.
Az LG Electronics nem tartozik felelősséggel a hálózati kapcsolat hibáiért, illetve bármilyen, az internetkapcsolat okozta problémáért vagy meghibásodásért.
Lehetséges, hogy a hálózati kapcsolat a hálózati beállítások vagy az internetszolgáltató hibája miatt nem működik megfelelően.
DSL-szolgáltatáshoz DSL-modem, kábeles szolgáltatáshoz pedig kábeles modem szükséges. Mivel csak korlátozott számú hálózati kapcsolat lehet elérhető, előfordulhat, hogy az internetszolgáltatóval kötött szerződéstől függően a TV-készülék hálózati beállításai nincsenek használatban. (Ha a szerződés vonalanként csak egy készüléket engedélyez, csak a már csatlakoztatott számítógép használható.)
A vezeték nélküli hálózatban a 2,4 GHz frekvenciát használó készülékek (vezeték nélküli telefon, Bluetooth eszköz vagy mikrohullámú sütő) interferenciát okozhatnak. Interferencia az 5 GHz frekvencia használata esetén is felléphet, de kevésbé valószínű.
A vezeték nélküli környezet miatt a vezeték nélküli hálózati szolgáltatás sebessége lelassulhat.
Ha nem kapcsolja ki az összes otthoni helyi hálózatot, az egyes készülékeken túlzott forgalmat okozhat.
Hozzáférési pont használata esetén a hozzáférési pontnak támogatnia kell a vezeték nélküli kapcsolatot, és a vezeték nélküli funkciónak aktívnak kell lennie a készüléken. Ha nem tudja, hogy hozzáférési pontja támogatja-e a vezeték nélküli hálózatokat, akkor forduljon szolgáltatójához.
Ellenőrizze a hozzáférési pont SSID-azonosítóját és biztonsági beállításait. Az SSID-azonosítót és a biztonsági beállításokat illetően tekintse meg a megfelelő dokumentációkat.
A hálózati eszközök (vezetékes / vezeték nélküli vonalosztók, hubok) nem megfelelő hálózati beállításai lassú vagy nem megfelelő TV-működést okozhatnak. Telepítse az eszközöket az adott útmutatónak és hálózatnak megfelelően.
A csatlakozás módja a hozzáférési pont gyártójától függően különböző lehet.
Ha problémát tapasztal a funkcióval kapcsolatban, tanulmányozza a Felhasználói segédlet Hibaelhárítás című részét.